poniedziałek, 11 grudnia 2017

Haul #4

Ostatnio wpadło mi do koszyka kilka produktów - głównie słodyczy ;) Niektóre wiązały się z promocjami, które obowiązywały z okazji Black Friday, a resztę kupiłam, bo mi się napatoczyły ;) Zapraszam na kolejny haul zakupowy!

 Crownfield, batoniki musli z czekoladą - bez cukru - Lidl, 5,50 zł/opakowanie (8 batoników)
Kupuję je regularnie. Są pyszne i stanowią dobrą alternatywę dla daktylowych ulepków - więcej na ich temat możecie przeczytać w ostatnich ulubieńcach października i listopada :)
Masło orzechowe 100% Sante, GoOn - 10 zł/opakowanie 400 g (Carrefour)
Natura Food, Młody Jęczmień - Biedronka (ceny nie pamiętam)
Masło orzechowe idzie u mnie w naprawdę hurtowej ilości, dlatego jak trafi się okazja, to robię zapasy ;) Szczerze to bardziej wolę wersje crunchy - nie pamiętam, dlaczego zdecydowałam się na smooth, ale tak czy siak, uwielbiam je :) Młody jęczmień kupiłam w celu dostarczenia większej ilości chlorofilu i pierwiastków po bardzo stresującym dla mnie okresie.

Wawel, wafel waniliowy bez dodatku cukru - ok. 1,50-2 zł (E. Leclerc, Carrefour)
Ba! Batony proteinowe - wersja banan, orzech ziemny i czekolada oraz  orzech ziemny, migdał, czekolada - Auchan, ok. 6 zł/sztuka
Kupiłam także nieuwiecznione: truskawka, goji i czekolada oraz kawa, ziarna kakaowe i czekolada. Tego kawowego już jadłam i nie przypadł mi do gustu - jego recenzji nie będzie, ale pozostałą trójcę obiecuję zrecenzować :) Mogę jedynie wspomnieć, że dla mnie był zbyt proszkowy i na pewno nie żujny - rozpuszczał się w ustach w oka mgnieniu i nawet dobrze go nie poczułam (poza intensywną kawą).
Wafelka waniliowego już jadłam i jest całkiem niezły, choć wolę wariant kakaowy. Obydwa pojawią się na blogu.
 BeRaw! Batony od Ewy Chodakowskiej; wersja proteinowa, z orzechami ziemnymi oraz kokosowa - ok. 5-7 zł/sztuka (Rossmann)
Na promocji kupiłam także buraczkowego, więc będę mogła przetestować całą serię. Zdradzę Wam jedynie, że ten niebieski tak przypadł mi do gustu, że kupiłam go ponownie. Jest to najlepszy baton proteinowy, jaki jadłam!
 KruKam.pl, masło migdałowe - ok. 12,80 zł/słoik 250 g
KruKam.pl, masło z nerkowców - ok. 15,99 zł/słoik 300 g
No hit cenowy jak nic :) Z okazji Black Friday, sklep KruKam.pl oferował 20% zniżki na cały asortyment, dlatego zdecydowałam się na powyższe masła. W sumie, razem z przesyłką, zapłaciłam niecałe 34 zł. Jeszcze ich nie otwierałam, ale uwielbiam masło z migdałów, jak i z nerkowców, więc na pewno nie będę zawiedziona.
 Luximo, czekolada gorzka 85% - 2,39 zł (Biedronka)
Cocoa, Surovital, czekolada gorzka z jagodami goji - 2,99 zł (Carrefour)
BeRaw! Protein - 7 zł (Carrefour)
Super Krówka, czeko tubka o smaku Toffi - 2,99 zł (Rossmann)

Czekolady gorzkiej nigdy dość. Ta z Biedronki jest produkowana przez Millano i smakuje naprawdę dobrze. Jest słodzona cukrem, ale dopuszczam jego obecność w czekoladach o zawartości kakao min. 70%. Natomiast tabliczkę od Surovital recenzowałam tutaj. Ponieważ data ważności była bliska (kupiłam ją 2 grudnia, a ważna była do 5.12.), dlatego została mocno przeceniona. Bardzo ją lubię i choć na pewno nie zjem jej w ramach terminu ważności, to nie sądzę, by zepsuła się zaraz po 5 grudnia. O batonie Ewy Chodakowskiej pisałam wyżej, natomiast czeko tubki nie jestem w stanie na razie zjeść - podobnie jak to było z kremem, warstwa czekoladowa zbiła się w całość, a na wierzchu wytrącił się olej. Będę musiała tę tubkę mocno ogrzać. Co ważne, cała taka tubka to niecałe 300 kcal, więc dość sporo... I na pierwszym miejscu widnieje cukier kokosowy, który - choć jest zdrowszy od zwykłego białego - także nie powinien być spożywany w dużych ilościach. To kupno to był impuls i myślę, że tubkę zużyję do jakiegoś ciasta lub słodkich śniadań.

A Wy kupowaliście coś w ramach Black Friday? Co z powyższych produktów znacie, a co chcielibyście przetestować? :)

50 komentarzy:

  1. Super zakupy :) Najbardziej podobają mi się te masła, szkoda że nie wiedziałam o promocji, no ale maseł i tak mam spory zapas.
    Ja w ramach Black Friday chyba nic nie kupiłam (poza zamówieniem na iherb), jakoś nic ciekawego nie znalazłam, no ale nie mogę też napisać, że specjalnie szukałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z nerkowców jest najlepsze, jakie jadłam - 100000 razy lepsze niż TerraSana. Aż domówiłam dwa kolejne słoiczki w Dniu Darmowej Dostawy :D
      A co na iHerb ciekawego kupowałaś? :)

      Usuń
    2. Później jak nie zapomnę to wejdę na stronę i może jakieś masełka wybiorę :)
      Zamówiłam kolejną witaminę D3 (5.000 IU), glinkę, probiotyki i dla taty do prezentu kwasy omega 3 :D

      Usuń
    3. Jednak decydujesz się na suplementację? A glinkę taką do jedzenia czy na twarz? :D

      Usuń
    4. D3 suplemetuję cały czas, a probiotyki raz na jakiś czas nie zaszkodzą - po świętach odnowię florę bakteryjną :D
      Glinkę na twarz - raz w tygodniu robię maseczkę :)

      Usuń
    5. Myślałam, że zaprzestałaś suplementacji D3, ale może pomyliłam z B12 :D

      Usuń
    6. D3 nie przerywałam - biorę cały czas 2.500IU, od stycznia zacznę 5.000IU. A B12 ciągle mam w normie, więc nie biorę (pod koniec stycznia będę robić szczegółowe badania to zobaczę, co tam w moich witaminach słychać :D).

      Usuń
    7. Czyli pomyliłam z tą B12 :D No ja biorę teraz 3-4 tys. IU witaminy D3, ale muszę oznaczyć jej poziom przy najbliższych badaniach.

      Usuń
  2. uwielbiam czekoladę z jagodami goji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powyższych produktów miałam tylko czekoladę Luximo ;D Najbardziej ciekawią mnie te batoniki od Ewy, ostatnio zastanawiałam się czy ich nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz w ciemno wersję proteinową i kokosową :D Taki spoiler :P

      Usuń
  4. Powiem CI, że bardzo fajny ten haul.
    Nigdy nie jadłam żadnego batonika Ewy Chodakowskiej.
    Jestem ich ciekawa. Może kiedyś się skuszę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełko z migdałów bardzo mnie kusi. Musze kupić i wypróbować, coś czuję, że sie bardzo polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nerkowców mi bardziej smakowało, ale to migdałowe też jest bardzo dobre - chyba nawet najlepsze, jakie jadłam :)

      Usuń
  6. Pyszne zakupy :) Też chcę dorwać batoniki Be Raw!, ale jak na razie udało mi się kupić tylko wersję buraczkową - i była pyszna :) Masło z migdałów i nerkowców - świetne! Na razie mam spory zapas maseł od Primavika, ale w przyszłości może je kupię, jak będę je gdzieś widziała ;P A lidlowskie batoniki kompletnie mnie nie przekonują, nie mają w sobie nic ciekawego dobrego, wolę naturalne wersje batonów z suszonych owoców i orzechów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię takie płatkowe chrupacze i jak mam dostęp do takich bez cukru, to się w nie zaopatruję ;) Masło z nerkowców mnie bardzo urzekło - miałam kiedyś TerraSana i było gorsze od tego :D

      Usuń
  7. Masło orzechowe u mnie również schodzi w ilościach nieprzyzwoitych...uwielbiam:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masa dobrego jedzonka ^^ Ale te wszystkie masła chciałybyśmy najbardziej :D Szkoda, że na Krukam nie kupiłaś też masła kokosowego, mamy je i jest pyszne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, w Dniu Darmowej Dostawy domówiłam dwa nerkowcowe :D Jakoś nie pomyślałam o tym kokosowym. Następnym razem :)

      Usuń
  9. Super łowy :D Też już mam w swoich zapasach batoniki Ewki! Ale ja nie skusiłam się na buraczkowego, bo czytałam opinie, że bardzo czuć buraka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego dowiesz się z recenzji :P Buraczkowy mnie nie kusił, ale postanowiłam zrecenzować wszystkie smaki batonów (z kolei kulki mnie nie kuszą ;)).

      Usuń
  10. U mnie Black Friday zupełnie niezwiązany z jedzeniem. Zrobiłam ogromne zapasy książek :) Z Twoich zakupów najbardziej podobają mi się masełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę pyszne (napoczęłam - najbardziej zachwyciło mnie to z nerkowców, które jest słodkie i kojarzy mi się z kajmakiem :)). Książki to też bardzo dobry zakup :)

      Usuń
  11. ile smakołyków, tyle masła orzechowego, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już pisałam z batonow bakallandu tylko kawowy jakoze uwielbiam proszkowe batony :) reszta to porażka ... goi tez jest proszkowy ale nie dla mnie kwasne owoce i czekolada ... orzech i banan są zujne a do tego banan jest bardzoooo sztuczny! oddałam mamie po odkrojeniu dosłownie kawałeczka ...
    Na Black Friday w moim sklepie bio był rabat 15 % na wszystko :D dorwałam miętowe quinbite, musli czterech przemian₩, czekolady cocoa cynamonowe, piernikowe ciasteczka firmy zenker i tortille wegańskie cgyba papagrin czy jakoś tak :) wszystko pychotka
    Zazdroszczę masła orzechowego :) ale terrasana nerkowcowe też nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa pozostałych wariantów :D Może w tych żujnych jest jeszcze nadzieja :P Cały czas mnie kusisz tymi cynamonowymi czekoladami, a jak na złość nigdzie ich nie mogę znaleźć :(
      Jadłam nerkowcowe TerraSana, ale KruKam jest lepsze moim zdaniem :D

      Usuń
  13. Masło orzechowe Sante to była jakaś promocja? :) Dawno nie byłam w Carrefourze, ciekawe czy u mnie jest to masło i w jakiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półtora miesiąca temu kupowałam to masło - nie było to związane z Black Friday :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację :)

      Usuń
  14. PS No tak pisałaś o promocji ale zastanawiam się czy z ulotki, czy z okazji z okazji Black Friday :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekolada z Biedronki jest doskonała a przetestować bym chciała masło z migdałów i nerkowców..już na samą myśl się zaśliniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane łowy :) Najbardziej zazdroszczę tego masła migdałowego i z nerkowców :) Om om om om :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wreszcie kupić gorzką czekoladę z Biedronki. Mieszkam praktycznie zaraz przy tych sklepie, a takiego podstawowego produktu nie kosztowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja widziałam ostatnio w Rossmannie te batony proteinowe Ewy Chodakowskiej i chyba się na nie skuszę, bardzo ciekawi mnie ich smak. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, bo ja w żadnym Rossmannie nie mogę ich teraz znaleźć - wszystkie wykupione :( Ale nie dziwię się, bo są świetne!

      Usuń
  19. Dzięki Tobie kupiłam niedawno te batoniki z Lidla, teraz po kolei będę próbować każdego smaku :) Znam też to masło orzechowe od Sante, jest przepyszne! Batoniki od Bakkaland jadłam już wszystkie, ale zdecydowanie nie są dla mnie- będzie recenzja. No i też mam w zapasach batoniki od Ewy Chodakowskiej, jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w moim Lidlu ich już nie ma :( Są tylko te z cukrem. Ale sprawdzę jeszcze w Lublinie niedaleko mojego domu. Mam nadzieję, że Ci zasmakują :)
      Czekam zatem na recenzję - dokupiłam kawowego, więc i u mnie znajdzie się cała seria :) A batoniki od Ewki są super!

      Usuń
  20. Jadłam 3 warianty smakowe BeRaw (oprócz tego z czekoladą) i powiem szczerze, że jak dla mnie bez szału. Najlepszy był ten z masłem orzechowym. Za to kulki egzotyczne z mango były naprawdę dobre, lepsze niż batony. Na 6 grudnia dostałam za to pudełeczko z 5 batonami od Zmiany Zmiany i chyba jednak zostanę przy nich :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla mnie ten z czekoladą jest najlepszy (proteinowy - nigdzie go nie mogę dostać ostatnio :(), a pozostałe są takie o... Recenzje będą po świętach :) Kulek nie próbowałam, bo nie przepadam za taką formą raw słodyczy, ale jak polecasz, to się skuszę :)
      Jakie warianty Zmiany Zmiany dostałaś? :)

      Usuń
    2. Dwa rodzaje Urwisa, Petardę, Aloha, Lewy Sierpowy. Do spróbowania zostały mi tylko Urwisy, bo zazwyczaj zabieram takiego batona na trening i zjadam od razu po. Miałam kiedyś okazję próbować też Farmera pomidorowego i chyba buraczkowego i to było mega pozytywne zaskoczenie :).

      Usuń
    3. Recenzowałam je :) Ja to czekam, aż gdzieś dostanę Kompas. Będę w poniedziałek szukać w Galerii Mokotów przy moim wydziale :)

      Usuń
  21. Ja ro bardzo lubię te batoniki musli:) często je kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio ich nie widziałam w wersji bezcukrowej :(

      Usuń